☀みやびな部屋☀

呟きたい独り言

enemy inside「crystallize」歌詞和訳

the days are getting dark

日が暗くなる

weak bones,a tired heart

弱った骨、疲れた心に

icicles raining down like tiny little daggers

ちっちゃな短剣のごとく氷柱が降り注ぐ

blowing my fire out

心の火を吹き消して

turn my faith into doubt

私の信仰を疑いに変える

I'm giving in ,come wake me up when this is over

降参だ これが終わったら目覚めさせて

 

my heartbeat drops

心拍が落ち

I close my eyes

目を閉じて

I'm breathing slow

呼吸が遅くなる

bypass my mind

思考はすり抜け

my lips turn blue

唇は真っ青に

I dream of fire to keep me alive

私を生かす火を夢見る

breathe me back to life

生き返らせて

I'm cold as ice,I've crystallized

氷のように冷たい、私は結晶になった

I wanna feel that I'm alive

生きていると実感したい

I numb inside,I've crystallized

かじかんで、私は結晶になった

 

tired of sliping away my life

人生から退場するなんて嫌だ

time to ignite the light

明かりに火を灯す時間

come breathe me back to life my pulse is running slow

私を生き返らせに来て 脈が遅くなってるの

frozen the tears I've cried

涙は凍ってしまった

I'm running out of time

もう時間がない

emptiness′s haunting me everywhere I gooo

虚しさはどこへ行っても私につきまとう

an icy chill runs down my spine

凍てつく寒さで悪寒が走る

I'm watching my days passing by

私は日々が過ぎるのを見てる

I wanna move,but I'm stuck on the ice

動きたい、でも氷で身動きが取れない

I shiver inside

中で震えてる

 

I'm freezing

寒すぎる

I'm locked inside

閉じ込められて

I'm screaming

叫んでる

I'm running out of time

もう時間がない

time come heat me up inside

時は来た 私を温めて