☀みやびな部屋☀

呟きたい独り言

enemy inside「Phoenix」歌詞和訳

save me

助けて

breathe life into my lungs

肺に命を吹き込んで

I'm frightened

怖い

of what I have become

どうなってしまうのか

these bruises that eyes can't see

目には見えない傷が

screaming deep inside of me

心の奥底で叫んでる

I'm so sick and tired of being what you wanted me to be

あなたが望む私でいることにもううんざりしてる

now I'm

だから私は

I,I'm breaking free

自由を掴んでる

rising from the ashes of our love

愛という灰から蘇り

will be the wind beneath my wings

風を翼に受ける

like a phoenix flying up above

天空を舞い上がる不死鳥のように

 

I've been bruised

ずっと傷ついてきた

deaf from all the lies been told

どんな嘘も聞こえなかった

under your spell

あなたに魅せられてたから

I was a stranger to myself

こんな私初めてだった

 

and all the time you're crawling back into my mind

いつもあなたは私の心に戻ってくる

but I won't give in this time

でも今回は受け入れたくないの